„To suit every mood” czyli zgodnie z filozofią Lacoste – aby zaspokoić każdy nastrój, osobowość czy okazję, linię przygotowano w 5 wariantach kolorystycznych.
89 lat temu - dokładnie w 1927 roku, Rene Lacoste ojciec i założyciel francuskiego domu mody, jeszcze jako tenisista po raz pierwszy pojawił się na korcie w zaprojektowanej przez siebie koszulce polo. Od tamtego momentu jest ona najbardziej charakterystycznym elementem garderoby marki. To właśnie wzór tkaniny stał się inspiracją dla stworzenia linii zegarków L.12.12. Najnowsza propozycja w wersji dla kobiet to 5 czasomierzy w kolorach czarnym, białym ze złotymi elementami, białym z elementami srebrnymi, turkusowym oraz purpurowym. Każdy model charakteryzuje się jednolitą barwą kopert, tarcz oraz pasków, co daje efekt prostego i „czystego” designu. Elementem, który bezpośrednio nawiązuje do kultowej koszulki z kołnierzykiem jest silikonowy pasek. Umieszony na nim wzór odzwierciedla teksturę tkaniny, z której wykonana jest koszulka. Co więcej, kombinacja delikatnych wyżłobień oraz lekko zmatowionej kolorystyki dodatkowo „podkręca” wrażenie jakoby paski wykonane były z dzianiny. Od męskiej kolekcji różni je jeden kluczowy element – wielkość. Koperty zegarków dla panów mierzą 44mm, a nowości dla kobiet 38mm.
Pierwsza koszulka polo L.12.12 została zaprojektowana dla mężczyzny. Jednak jej wyjątkowość szybko doceniły również kobiety. W temacie zegarków historia niemal się powtarza. Po sukcesie męskiej linii czasomierzy, projektanci postanowili przygotować akcesoria stricte dla pań, ale o właściwych dla nich, wyważonych gabarytach. Damska linia zegarków L.12.12 tak samo jak koszulka polo jest „zabarwiona” casualowym stylem i świetnie spisze się w mniej oficjalnych stylizacjach każdego dnia.
Zegarki dostępne w sieci salonów Time Trend oraz u partnerów handlowych firmy ZIBI.
Cena zegarków : 535 – 585 zł.
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.