– Z pewnością, im lepiej przygotujemy się do wizyty w centrum handlowym, tym więcej zaoszczędzimy – mówi Joanna Sikora z Factory we Wrocławiu.
Podstawowy oręż łowcy wyprzedaży to uważne śledzenie informacji na stronach internetowych dotyczących promocji i zniżek, jakie są dostępne we wszystkich centrach handlowych. Warto jednak pamiętać, że nie zamieszcza się tam wszystkich propozycji. Te najciekawsze i najbardziej aktualne, często z ostatniej chwili, trafiają na profile społecznościowe. Królem okazji jest przede wszystkim Facebook, na którym wciąż najchętniej zamieszcza się informacje o promocjach i rabatach. Ogromną kopalnią inspiracji są bardzo często fanpage marek. Czy jednak mamy wtedy pewność, że promocja obowiązuje w miejscu, gdzie chcemy iść na zakupy? – Żeby pomóc naszym klientom na stałe współpracujemy z aplikacją Qpony.pl – mówi Joanna Sikora z działu marketingu Factory Wrocław. – Tam w wersji mobilnej i internetowej, w specjalnym katalogu Factory zamieszczamy najciekawsze i najbardziej okazyjne promocje, jakie przygotowuje niemal sto dostępnych u nas marek. To tak naprawdę miejsce, gdzie bije promocyjne serce trwających u nas do połowy sierpnia rozprzedaży.
Cena potrafi zaskoczyć
Oczywiście ceny w trakcie wyprzedaży zależą także od lokalizacji danego centrum. Na pewno większe możliwości do poszukiwania oszczędności dają odwiedziny w centrach outletowych, jak wrocławskie Factory. Tam standardowe ceny są niższe od tych w galeriach handlowych nawet do -70%. W trakcie wyprzedaży rabaty sięgają nawet -80%. Dlatego poszukiwaczom okazji coraz bardziej pomaga świat nowoczesnych technologii. Oprócz aplikacji mobilnych warto postawić także na newslettery. Chociaż ich częstotliwość będzie bardzo różnorodna, to właśnie w ten sposób coraz więcej marek informuje o specjalnych okazjach i promocjach, jakie przygotowuje w określonych lokalizacjach. Tego typu akcje będą często tylko kilka dni albo godzin.
Technologie ułatwiają
Odwiedzając Factory, jako jedno z niewielu centrów w Polsce Zachodniej, można cieszyć się możliwościami, jakie dają beacony. Dzięki specjalnie ustawionym sensorom można otrzymać spersonalizowane oferty na swój smartfon. – Często są to kody rabatowe, czy informacje o specjalnych promocjach trwających w dniu wizyty – dodaje Joanna Sikora. Klienci chwalą to rozwiązanie przede wszystkim za dopasowanie propozycji do ich potrzeb, a także mało inwazyjny sposób informowania. Dodatkowo na zakupy warto wybrać się w większym gronie – wtedy można zaoszczędzić na wspólnym dojeździe samochodem, czy jak w przypadku Factory – pojechać na zakupy za darmo dzięki aplikacji Uber. Na dojazd i powrót z zakupów nowi użytkownicy aplikacji do 31 lipca otrzymają darmowy kod rabatowy o wartości 50 zł w każdą stronę. O czym jeszcze warto pamiętać podczas wyprzedaży? Oto krótki zbiór przykazań stworzony przez klientów i pracowników Factory we Wrocławiu, który pomoże cieszy się z radości rozprzedaży:
Dziesięć przykazań wyprzedażowego łowcy
1. Strona z promocjami centrum handlowego to początek przygody
2. Uważnie śledź fan page galerii i marek, które cię interesują
3. Korzystaj z aplikacji mobilnych. One zapewniają stałą i aktualną informację o rabatach
4. Podczas odwiedzin w sklepie - nie bój się pytać o modele objęte promocją, czy większą zniżką
5. Sprawdzaj zawsze ceny na metkach i dbaj o swoje prawa konsumenckie
6. Beacony i inne rozwiązania technologiczne pomogą ci w odnalezieniu prawdziwych okazji
7. Staraj się dzielić trofeami z innymi – wtedy pomożesz innym w osiągnięciu sukcesu
8. Zapisz się do baz newsletterowych – na maila otrzymasz wiele unikatowych rabatów i ofert
9. Wbrew pozorom w internecie nie musi być taniej. Wszystko zależy od produktu i miejsca zakupu. Odwiedzając sklep nie płacisz za dostawę
10. Ciesz się radością zakupów i odnajdź swój prawdziwie miejski styl
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.