Newsello.pl

SAY IT – I GOT THIS!

adidas Women rusza z nową kampanią treningową skierowaną do kobiet
adidas
adidas

W swojej najnowszej kampanii I GOT THIS, adidas pokazuje, że dla większości z nas sport stał się pasją i sposobem na życie. Nieważne, co robimy na treningach: tańczymy, biegamy, podnosimy ciężary. Jeżeli sport to istotna część Twojej codzienności, kampania I GOT THIS jest o Tobie. Wysiłek dodaje energii!

Ogólnoświatowa kampania adidas I GOT THIS, z którą marka ruszyła pod koniec listopada ma pokazać bardziej autentyczny i aktualny wizerunek kobiet amatorsko uprawiających sport. Współczesne dziewczyny zaczynają traktować ćwiczenia jako wyzwanie. Podczas codziennych treningów pokonują własne słabości i dążą do jeszcze lepszych wyników. Często dochodzą do kresu swojej wytrzymałości, ale mimo to idą dalej i stają się jeszcze silniejsze. Zajęcia fitness raz w tygodniu już nie wystarczają – potrzebne są intensywniejsze doznania, które
z czasem stają się pasją.

Doskonałość jest przereklamowana. Pasja jest najważniejsza.” to główne hasło akcji, mające uświadomić kobietom, że nie trzeba być idealną – wystarczy kochać to, co się robi i być sobą.

Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom współczesnych atletek, adidas stworzył kolekcję treningową, która pomoże im
w podejmowaniu kolejnych sportowych wyzwań.

Sportowy stanik Racer Back daje najwyższy poziom wsparcia nawet przy intensywnych ćwiczeniach. Dodatkowo oferuje idealne dopasowanie niezależnie od rozmiaru, a dzięki piankowym wkładkom umożliwiającym oddychanie materiału zapewnia maksymalny stopień wentylacji. Nowością są również dodatkowe zapięcia po bokach topu, które ułatwiają zakładanie i zdejmowanie. Bezcenne zwłaszcza po udanym treningu ramion.

Legginsy Ultimate 2.0 zostały stworzone z nowego, nieprzezroczystego materiału, który gwarantuje pełne krycie niezależnie od intensywności ćwiczeń. Idealnie przylegający krój oraz dopasowana wstawka w talii w połączeniu
z modnym, miejskich nadrukiem nadają outfitowi kobiecy wygląd. Całość wykonana z tkaniny climalite daje komfort suchej skóry.

Kolekcja adidas Women wiosna-lato 2016 oferuje wszystko, czego każda aktywna dziewczyna oczekuje podczas treningu – wygody, niezawodności i atrakcyjnego wyglądu.

 

Więcej informacji o produktach z kampanii i kolekcji I Got This na adidas.pl/i_got_this

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również