Tłem dla pierwszej sesji zdjęciowej stały się malownicze krajobrazy Palm Springs w Kalifornii oraz architektoniczne arcydzieła Desert Modern zaprojektowane przez E. Stewarta Williamsa. Miejsca z niezwykłą historią, tym bardziej, że w jednym z domów pojawiających się na zdjęciach mieszkał sam Frank Sinatra. Atmosferę wokół tak wyjątkowej lokalizacji potęguje fakt, iż niedawno cały świat świętował 100. rocznicę urodzin artysty. To postać kultowa, i nie chodzi tutaj tylko o pamiętne nagrania czy role, do jakich ciągle lubimy wracać, ale przede wszystkim nietuzinkową osobowość Sinatry, którego bez wątpienia możemy nazwać ikoną stylu.
Pierwsze kolekcje TALLINDERA charakteryzuje kunszt i czystość formy, harmonia oraz niewymuszona elegancja, które będą stałym elementem w propozycjach nowej marki. Zdjęcia autorstwa Michała Kara idealnie oddają klimat całej kolekcji, a przy tym utwierdzają nas w przekonaniu, że TALLINDER to kwintesencja dobrego smaku i modowej elegancji w klimacie „less is more”.
Kampanię „IT’S ALL ABOUT STYLE” tworzą niesamowite kadry z iście filmową scenerią, gdzie w rolach głównych występują Aline Weber i Ben Hill, których niewymuszoną nonszalancją zachwycamy się już od pierwszego ujęcia. Aline to brazylijska piękność, muza wielkich projektantów, osobowość, która uosabia markę poprzez swoją charyzmę, sukcesy i inteligencję. Partnerujący jej Ben Hill, jeden z najbardziej rozpoznawanych i najbardziej cenionych modeli na świecie, idealnie oddaje „męskiego ducha” kolekcji. Naturalny, trochę tajemniczy, a zarazem mocny wizerunek pary stał się świetną bazą do pokazania klimatu kolekcji na sezon SS’16.
Współczesny minimalizm został zestawiony z klasyczną elegancją, co widać w połączeniach tkanin oraz subtelnej kolorystyce. Premierowa kolekcja marki w odsłonie męskiej skupia zarówno dynamiczne, nowoczesne fasony pod postacią marynarek i garniturowych detali, jak również koszule w kratę, a do tego wszystkiego odpowiednie dodatki. W kolekcji damskiej wśród propozycji pojawiają się sukienki, spodnie i spódnice, delikatne topy, a także lekkie płaszcze oraz modele jeansowe. Bogactwu tkanin towarzyszy stonowana paleta barw: dominująca biel, błękity, szarości, pastele, i czernie. Wśród akcesoriów znalazły się torby, buty czy paski.
Stylizacją sesji zajął się Michał Kuś, make-up to koncepcja Wilsona, a o fryzury zadbał Michał Bielecki. Premierowej sesji towarzyszy również film kampanijny autorstwa Barta Pogody.
Ubrania i dodatki z premierowej kolekcji dostępne są w salonach marki już od lutego 2016 r. Również w lutym ruszył sklep online Tallinder.com
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.