Marka Nessi znana jest na polskim i zagranicznym rynku obuwniczym od 9 lat głównie jako producent butów casualowych, wygodnych do szykownego i aktywnego funkcjonowania w mieście.
Kolejne „miejskie” kolekcje oceniane były jako „klasyczne, ale z pazurem” i kupowane przez coraz szersze grono klientek, zadowolonych z jakości i trwałości butów. W najnowszej kolekcji na sezon wiosna/lato 2016, nazwanej „Flowers power” marka proponuje to, co cenią stałe użytkowniczki obuwia, z odrobiną modowego szaleństwa.
Dowodem na to jest wizerunkowa sesja zdjęciowa, która odbyła się w minioną sobotę w studiu Nolimits FX na warszawskiej Sadybie z udziałem aktualnej ambasadorki marki Ewy Mielnickiej, byłej Miss Polski. Do propozycji obuwniczej zaproponowanej przez projektantów Nessi włączono powstałą już kilka miesięcy temu linię „Nessi by Ewa Mielnicka” i osadzono ją w bezmiarze kwiatów i kolorów.
Za obiektywem stanął Michał Pańszczyk, stylizacje przygotował Jarosław Szado, wybierając kreacje wyłącznie polskich marek, biżuterię dedykowaną kolekcji „Flowers power” stworzyła marka Venis.pl, a o zegarki zadbała Lorus Polska. O make-up i fryzury zadbała Klaudia Utnicka. Produkcją zajął się Promotion Instytut/Nowy Showroom.
Efekty sesji będzie można podziwiać już 18.02.2016 na stronie www.nessi.com.pl, w mediach i w sklepach oczywiście, gdzie trafią modele z fotografowanej kolekcji.
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.