Newsello.pl

Nowa kolekcja butów Nessi

Buty z kolekcji Nessi "Flowers power" na sezon wiosna/lato 2016 w wizerunkowej sesji zdjęciowej.
Nessi "Flowers power"
Nessi "Flowers power"

Marka Nessi znana jest na polskim i zagranicznym rynku obuwniczym od 9 lat głównie jako producent butów casualowych, wygodnych do szykownego i aktywnego funkcjonowania w mieście.

Kolejne „miejskie” kolekcje oceniane były jako „klasyczne, ale z pazurem” i kupowane przez coraz szersze grono klientek, zadowolonych z jakości i trwałości butów. W najnowszej kolekcji na sezon wiosna/lato 2016, nazwanej „Flowers power” marka proponuje to, co cenią stałe użytkowniczki obuwia, z odrobiną modowego szaleństwa.

Dowodem na to jest wizerunkowa sesja zdjęciowa, która odbyła się w minioną sobotę w studiu Nolimits FX na warszawskiej Sadybie z udziałem aktualnej ambasadorki marki Ewy Mielnickiej, byłej Miss Polski. Do propozycji obuwniczej zaproponowanej przez projektantów Nessi włączono powstałą już kilka miesięcy temu linię „Nessi by Ewa Mielnicka” i osadzono ją w bezmiarze kwiatów i kolorów.

Za obiektywem stanął Michał Pańszczyk, stylizacje przygotował Jarosław Szado, wybierając kreacje wyłącznie polskich marek, biżuterię dedykowaną kolekcji „Flowers power” stworzyła marka Venis.pl, a o zegarki zadbała Lorus Polska. O make-up i fryzury zadbała Klaudia Utnicka. Produkcją zajął się Promotion Instytut/Nowy Showroom.

Efekty sesji będzie można podziwiać już 18.02.2016 na stronie www.nessi.com.pl, w mediach i w sklepach oczywiście, gdzie trafią modele z fotografowanej kolekcji.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również