Historia Lacoste i sportów wodnych sięga głęboko wstecz. I nie dlatego, że ojciec twórcy marki - Jean-Jules Lacoste, był członkiem Bordeaux Nautical Society i mistrzem wioślarstwa. Przez lata francuska marka wspierała żeglarzy różnych dyscyplin, sponsorując ich wyprawy oraz współpracując z nimi w celu stworzenia innowacyjnych ubrań dedykowanych wyłącznie dla tego sportu. Zwieńczeniem tych żeglarskich fascynacji było zaprojektowanie w 1985 roku swojej własnej żaglówkę o nazwie L.42. Był to unikatowy jacht symbolizujący wyjątkowy styl i technologiczny design.
Kontynuując inspiracje zaczerpnięte z morza i sportów z nim związanych, Lacoste prezentuje nową kolekcję zegarków, która podkreśla fascynację marki wokół tego obszaru. Linia o nazwie Capbreton to kombinacja technicznej innowacji zestawionej z opływowymi kształtami i niebanalnym stylem. Odważna grafika z „wykłutymi” elementami na tarczy oraz pasku, geometryczne kształty i kompozycja barw, odzwierciedlają morski kunszt, ale przystosowany do wielkomiejskich realiów.
Kolekcja liczy trzy zegarki, każdy o pokaźnej średnicy równej 46mm, kopercie ze stali szlachetnej oraz silikonowym pasku z nieregularną teksturą. Różnicują je kolory; wśród nich znajdziemy granat połączony z domieszką czerwieni, biel z granatem oraz model w czarno-białej odsłonie. Łączy je natomiast chwytający wzrok, niekonwencjonalny design oparty na palecie ciekawych i kontrastujących ze sobą elementów.
Zegarki dostępne w sieci salonów Time Trend oraz u partnerów handlowych firmy ZIBI. Cena 699zł.
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.