Piękne kombinacje kolorystyczne, porcja stylu glamour oraz oryginalny i niespotykany design, czyli wszystko to, czym zachwycają czasomierze Caravelle.
Blask i splendor, ale w bardzo wysublimowanym wydaniu. Wbrew pozorom kryształowa kolekcji to akcesoria nie tylko na wybrane, nieliczne okazje. To błyszczące dodatki, które doskonale sprawdzą się na co dzień, jako piękny akcent przeróżnych stylizacji. Wszystko za sprawą wyważonych proporcji zegarków okraszonych sporą ilością, ale niewielkich i nierówno ciętych kamieni.
W nowej kolekcji projektant marki postawił na 3 wiodące kolory – złoto, różowe złoto oraz drapieżny czarny mat. Każdy model wyróżnia się natomiast innym kolorem przykuwającej wzrok połyskującej tarczy. Modele 44L229 i 44L230 w tradycyjnym żółtym złocie to świetne akcesoria przełamujące jesienne szarości. Pierwszy połączono z soczystą pomarańczową tarczą, a w drugim postawiono na pełen wakacyjnych wspomnień kolor turkusowy. Modele 44L221, 44L222 I 44L231 to trio w różowym złocie. Tym razem letnie odcienie tarcz zastąpiono nieco bardziej wieczorową kolorystyką – ciemnym różem, czernią oraz pięknie wtapiającą się w kompozycję tarczą w różowym odcieniu złota. Kolekcję zamykają dwa ciemne zegarki - 45L160, 45L164. Stanowią wyjątkowe uzupełnienie linii oraz rzadko spotykane w świecie zegarków wykorzystanie czarnego matu. Te zjawiskowe modele połączono z różowymi i srebrnymi kamieniami na tarczy, natomiast kryształy na kopercie pozostawiono w korespondującym z całością czarnym kolorze.
Caravelle NYC to najstarsza marka zegarkowa w segmencie fashion na świecie - jej korzenie sięgają 1962 roku. Inspirowana światową stolicą mody odzwierciedla ducha Central Park, energię Times Square oraz urok Broadway’u. Projektant marki tworzy wspaniałe modele zegarków dla kobiet, dla których akcesoria stanowią ważny, a wręcz nieodłączny elementem garderoby.
Zegarki Caravelle dostępne są w sieci salonów Time Trend. Ceny prezentowanych zegarków 639zł.
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.