Do sieci sklepów Reserved trafiła właśnie limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów dla dzieci stworzona we współpracy z Barbie. Wśród projektów z wizerunkiem i logo ikony mody znalazły się wygodne T-shirty, leginsy oraz szereg akcesoriów, które pozwolą dziewczynkom czuć się swobodnie podczas zabawy w stylizacjach zgodnych z najnowszymi trendami streetwearu. We wspólnej kampanii marki motywować będą do aktywności fizycznej, a kolekcję zainspirowały nowe, elastyczne i niezwykle wysportowane lalki, jakich jeszcze nie było.
Kolekcja modowa z ważną misją
Projekt Barbie dla Reserved Kids pokazuje aktywność fizyczną jako źródło fantastycznych emocji i – przez wygodę noszenia ubrań - ułatwia dziewczynkom aktywne spędzanie czasu. Współpraca obu marek to jednak coś więcej niż modowa kolekcja sygnowana wizerunkiem i logo uwielbianej przez dziewczynki lalki. Projektowi przyświeca ważny cel: motywowanie najmłodszych do aktywności fizycznej. Nie musi ona wcale oznaczać zawodowej kariery sportowej, choć w ramach kampanii „Możesz Być Kim Chcesz” Barbie wyraźnie inspiruje do marzeń o największych osiągnięciach, również tych sportowych. Ważny jest jednak ruch, który daje dziewczynkom radość na co dzień: zarówno ten z tańca czy jazdy na rowerze, jak i ze spacerów po parku czy z beztroskiej zabawy w chowanego.
Zawsze w ruchu, zawsze aktywne, zawsze modne! - Barbie dla Reserved Kids
W kolekcji Barbie dla Reserved Kids znalazły się m.in. elastyczne leginsy, sportowe topy i luźne krótkie T-shirty, które pozwalają na niczym nieskrępowaną zabawę. Uzupełniają ją streetwearowe akcesoria małych fashionistek: szałowe torebki i tenisówki, kultowa bandanka oraz modna czapka z daszkiem.
Lalka, która zainspirowała projektantów mody
Wolność niczym nieskrępowanej zabawy doskonale obrazuje stylistyka kampanii promocyjnej, w której dziewczynki beztrosko bawią się w sali gimnastycznej. W sesji zdjęciowej na warszawskim AWF wzięły również udział nowe, elastyczne i niezwykle wysportowane lalki, jakich jeszcze nie było – Barbie Made to Move. Z okazji tej wyjątkowej współpracy lalki zyskały mini wersje t-shirtów z kolekcji Barbie x Reserved Kids, w których pozowały razem z dziewczynkami podczas sesji zdjęciowej.
Sylwetki nowych lalek Barbie Made to Move zyskały ruchome przeguby, dzięki którym można je ustawić w niemal każdej pozie. Nowa lalka potrafi więc usiąść po turecku, zrobić mostek czy odwzorować dowolną scenkę z codziennego życia.
Modowa historia Barbie
Reserved to już trzecia polska marka, która stworzyła wspólnie z Barbie limitowaną kolekcję modową. Jest jednak pierwszą, która zaprojektowała ją dla dzieci. W ubiegłym roku dorosłe fanki kultowej lalki pokochały kobiece tuniki i T-shirty stworzone dla nich przez Mohito oraz casualowe bluzy i akcesoria, które oferowała marka Cropp. Historia światowych modowych współprac Barbie sięga ponad pięciu dekad. W tym czasie lalka zyskała status jednej z najpopularniejszych fashionistek w galaktyce. Nieustannie współpracuje z najbardziej znaczącymi projektantami i do tej pory zainspirowała ponad 150-ciu z nich do stworzenia niepowtarzalnych kolekcji, obok których nie można przejść obojętnie. Jej własna garderoba jest imponująca, a lista nazwisk, które ubierały tę ikonę mody liczy niemal 80 osób. W szafie najpopularniejszej lalki świata znajdują się kreacje stworzone przez najdoskonalszych kreatorów i najznakomitsze domy mody. Dla Barbie tworzyli m.in.: Dior, Versace, Burberry, Gucci, Karl Lagerfeld, Moschino czy Calvin Klein.
Wyjątkowość kolekcji Barbie dla Reserved Kids polega nie tylko na fantastycznych, streetowych wzorach i fasonach dla małych fashionistek, ale przede wszystkim na ważnej misji, jaką realizuje inspirując dziewczynki do ruchu.
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.