Podczas finału letnich wyprzedaży taniej kupimy nie tylko stylizacje modowe czy galanterię ale też elektronikę czy artykuły, którymi wyremontujemy i wyposażymy nasze mieszkanie lub dom
– Koniec lipca to jeden z najgorętszych miesięcy w handlu i wbrew pozorom nie chodzi wyłącznie o temperatury za oknem, ale przede wszystkim o cenowe okazje – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor Europy Centralnej. – Standardowo wyprzedaże rozpoczynają się w połowie czerwca, jednak pod koniec lipca, można liczyć na swoisty żar promocji. Powód jest bardzo prosty: sklepy chcą przyciągnąć urlopowiczów na letnie zakupy kolekcji, które pojawiły się kilka miesięcy temu. Obniżki na poziomie 70 czy nawet 77% są obecne w wielu salonach. Często warto zerkać na wyprzedażowe metki, bo na produktach z tej samej serii, w zależności na przykład od rozmiaru czy modelu, rabat może być różnej wysokości.
Jak dobrze przygotować się do wyprzedażowej wizyty?
Z pewnością warto sprawdzić zakładkę „Promocje” na stronie internetowej Europy Centralnej oraz śledzić oferty publikowane na profilach społecznościowych marek oraz centrum handlowego. Dzięki temu na bieżąco dowiemy się, na jakie okazje możemy liczyć. To jednak nie koniec, bo często o najgorętszych upustach producenci informują dopiero w sklepie, wprowadzając na konkretne produkty dodatkową przecenę lub zniżkę sezonową. I tak za strój kąpielowy popularnej marki bieliźniarskiej, za który jeszcze w czerwcu płaciliśmy 300 złotych dzisiaj zapłacimy tylko 69 złotych. Na spory rabat można też liczyć przy zakupach mody damskiej, męskiej czy dziecięcej. Święto okazji ogarnia również sklepy z wyposażeniem wnętrz, akcesoriami do domu i ogrodu czy elektroniką. W tych ostatnich ceny telewizorów czy domowego AGD spadają, w zależności od modelu, od nawet tysiąca do kilkuset złotych. Zatem dzięki jednej wizycie na zakupach można zaoszczędzić wiele, przeznaczając niewydane środki na przykład na wakacyjny wyjazd czy inne przyjemności.
Wygodnie na wyprzedażowe łowy
Europa Centralna to park handlowy, w którym oprócz tradycyjnej galerii – m.in. z salonami Lindex, Bershka i Stradivarius i perfumerią Douglas - możemy skorzystać z ofert takich marek jak Smyk Mega Store, Komfort, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Jysk czy Jula, znajdujących się w parku handlowym. Po trudzie wyprzedażowych zakupów warto odpocząć na pysznych lodach, zdrowym koktajlu lub posilić się smacznym daniem w strefie restauracyjnej. Z myślą o wszystkich strudzonych zakupami pełnymi promocji przygotowano także strefę relaksu. Czekają w niej specjalne fotele do masażu i wygodne pufy. Na Pszczyńskiej 315 w Gliwicach działa także największa makieta kolejowa w Polsce, czyli Kolejkowo, w której coś dla siebie znajdą maili i duzi miłośnicy spędzania czasu nie tylko w krainie technologii. Pasjonaci zakupów w stylu smart mogą zaoszczędzić także na dojeździe na zakupy. Da się to zrobić dzięki przejazdowi do Europy Centralnej klimatyzowanym autobusem 232 KZK GOP, który jest skomunikowany z innymi liniami dojeżdżającymi z różnych części Gliwic, Zabrza, Knurowa i okolicznych miejscowości. Więcej informacji o rabatach, jakimi w ostatnich dniach wyprzedaży kuszą sklepy w Europie Centralnej można znaleźć na stronie internetowej centrum.
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.