W tym czasie ceny spadają nawet do – 80% od cen regularnych. Akcja startuje 16 czerwca i kończy się 14 sierpnia.
Warszawiacy znowu będą mogli wiele zyskać i przede wszystkim zaoszczędzić. Najniższe możliwe ceny, nawet do -80%, i szeroka oferta najlepszych marek odzieżowych na pewno przyciągnie łowców okazji. To również idealna propozycja dla coraz bardziej świadomych klientów, którzy w akcji ROZPRZEDAŻY upatrują szansę na udane zakupy nierujnujące domowego budżetu.
- Smart shopping, czyli racjonalne podchodzenie do zakupów, jest coraz bardziej popularną filozofią wśród kupujących. Z każdą kolejną edycją ROZPRZEDAŻY obserwujemy coraz większą liczbę odwiedzających nas klientów. – mówi Agnieszka Wrońska Koordynator ds. marketingu i PR FACTORY Annopol.
- Cieszy nas także, że nasi najemcy widząc rosnący potencjał ROZPRZEDAŻY chętnie dołączają się z atrakcyjnymi ofertami. W tym roku na naszych klientów czekać będzie jeszcze więcej okazji zakupowych gwarantujących najniższe ceny wybranych produktów – dodaje Agnieszka Krajewska Koordynator ds. marketingu i PR FACTORY Ursus.
W czasie ROZPRZEDAŻY można porównać, jak wiele jesteśmy w stanie zaoszczędzić. Na metkach umieszczane są trzy ceny - pierwsza jest ceną detaliczną, druga to cena outletowa sprzed akcji, niższa od 30 do 70 procent względem ceny detalicznej i trzecia, najniższa to cena rozprzedażowa, czyli obniżona do 80 procent.
Zakupy outletowe są idealną propozycją dla wielu różnych typów konsumentek. Co nimi kieruje?
- To nastawienie na dobrą jakość i niską cenę. Polki są odpowiedzialne za zdecydowaną większość decyzji zakupowych (ponad 80%) - nawet jeśli to nie one dokonują finalnej transakcji. Są coraz bardziej świadomymi oraz odpowiedzialnymi konsumentkami, znają swoje potrzeby i oczekiwania, kupują zupełnie inaczej, niż kupowały kilka lat temu. Szukają produktów lepszych jakościowo, zwracają uwagę na marki (ponad 60%), ale często ich budżet jest ograniczony – mówi Katarzyna Pawlikowska, ekspert ds. społecznych i konsumenckich zachowań kobiet.
Szczegółowe oferty ROZPRZEDAŻY można znaleźć na stronie internetowej FACTORY Annopol i FACTORY Ursus - www.factory.pl.
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.