Tym razem, do stylizacji na sezon jesień/zima 2016/2017 duet MMC wykorzystał zaprojektowane przez siebie oryginalne rajstopy i getry Gatta. Jako uzupełnienie swojej kreacji założyła je także obecna na pokazie ikona stylu i muza duetu MMC – Joanna Horodyńska.
W industrailnym wnętrzu Soho Factory, w minioną środę, duet MMC stworzył własny teatr mody, inspirowany łowickimi haftami, rapem i enegretycznym hip-hopem. Partnerem wydarzenia była Gatta, która już po raz kolejny współpracuje z projektantami. Stylizacje z najnowszej kolekcji uzupełnione zostały rajstopami i getrami marki Gatta, które Ilona Majer i Rafał Michalak zaprojektowali specjalnie na potrzeby pokazu. Projektanci stworzyli unikatowe modele rajstop i getrów w ultra modnym zestawieniu nadchodzącego sezonu – granatu z czernią, przezroczystych z przodu, kryjących z tyłu, ozdobionych fluorescencyjnym różowym lampasem.
Rajstopy wykonane przez markę Gatta podkreśliły też oryginalną stylizację Joanny Horodyńskiej, która pojawiła się na pokazie.
- Zaprojektowanie przez duet MMC, na potrzeby pokazu, rajstop Gatta, pokazuje jak ważnym elementem naszej stylizacji są takie elementy garderoby jak rajstopy czy getry. Mogą dodać drapieżności i oryginalności kreacji. Na pokazie duetu MMC idealnie współgrały z prezentowanymi projektami, które tym razem inspirowane były folkiem i hip-hopem w nowoczesnym wydaniu – komentuje Małgorzata Barton, Brand Manager Gatta.
Gatta od dawna współpracuje i wspiera polskich projektantów (m.in. Bizuu, Gosia Baczyńska, Michał Szulc, Paprocki&Brzozowski, Robert Kupisz) jako partner ich pokazów, ale także wspólnie z nimi tworzy limitowane kolekcje rajstop. W ten sposób marka potwierdza, że jest otwarta na wyzwania i współtworzenie nowych trendów w świecie mody. To także dowód na to, że produkty marki – rajstopy, skarpetki czy podkolanówki – świetnie prezentują się nie tylko na ulicy, ale także na czerwonym dywanie.
- Takie przedsięwzięcia wyzwalają w nas nowe pokłady kreatywności i pozwalają na ciągły rozwój marki Gatta – dodaje Małgorzata Barton, Brand Manager Gatta.
Najnowsza kolekcja duetu MMC to świat pięknych i nowoczesnych tkanin. Modele charakteryzuje nonszalancja oraz czystość formy. W kolekcji dominuje czerń i biel, które tworzą wyrazistą całość. Przeważają w niej oversizowe propozycje. Widoczna jest zabawa fakturami i materiałami. Kolekcja udowadnia, że projektanci lubią mieszać konwencję sportu, mody glam i mody streetowej.
Na pokazie nie zabrakło gwiazd, oprócz wspomnianej Joanny Horodyńskiej, pojawili się także m.in.: Edyta Herbuś, Katarzyna Zielińska, Maja Sablewska, Ilona Felicjańska i Robert Kupisz.
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.