Jak to wszystko się zaczęło...
Pomysł na Pocztę Balonową pojawił się, gdy Róża Lewicka myślała nad kolejnym kreatywnym, własnoręcznie wykonanym prezentem dla bliskiej osoby. Rezultat okazał się tak dobry, że zdecydowała się zaryzykować i otworzyć własny biznes, a dziś możemy zobaczyć ją w dużej kampanii reklamowej T-Mobile.
Nie byłoby jednak Poczty Balonowej, gdyby nie zamiłowanie Róży Lewickiej do oryginalnych prezentów oraz własnoręcznie wykonanych przedmiotów. Do inicjatywy przekonała ją siostra, która prowadziła kawiarnię przyjazną rodzicom z dziećmi, gdzie Róża miała okazję przygotowywać personalizowane balony z helem. Pomysł na otworzenie własnego biznesu pojawił się już w 2013 r., jednak Róża zawiesiła go ze względu na chęć podjęcia studiów kierunkowych. W międzyczasie rozpoczęła pracę w agencji reklamowej, dzięki której nabrała pewności siebie.
Czas studiów i pracy w agencji reklamowej był bardzo owocny – nauczyłam się wielu rzeczy, które mogłam przenieść na mój biznes. Pocztę Balonową otworzyłam rok temu, w 2016 r. Aby odnieść sukces, musiałam poświęcić 100% mojego czasu na biznes, zrezygnowałam więc z pracy w korporacji. Podjęłam ryzyko, ale się udało – moja firma stale się rozwija – mówi Róża Lewicka – Zawsze dopinam wszystko na ostatni guzik i uważam, że to właśnie dbałość o szczegóły sprawia, że nasz produkt podoba się klientom.
Na początku firma nie inwestowała w reklamę. Dzięki oryginalnemu pomysłowi oraz staranności w przygotowywaniu każdego detalu przesyłki, przedsiębiorstwo zyskało wiele pozytywnych opinii, a co za tym idzie, też i oddanych klientów. Po zaledwie roku od otwarcia firmy, zespół Poczty Balonowej tworzy dziś dziewięć osób, to dzięki nim każdy produkt jest wyjątkowy.
Nowoczesne narzędzia pracy to podstawa
Aby dynamicznie rozwijać biznes Różna stale używa narzędzi ułatwiających dotarcie do klientów. Oryginalne, własnoręcznie wykonane balonowe przesyłki można kupić w sklepie online na stronie internetowej firmy. Ponadto przedsiębiorstwo utrzymuje stały kontakt z klientami w mediach społecznościowych, gdzie promuje swoje przesyłki.
Firma jest obecna na Facebooku oraz Instagramie. Pamiętam kiedy udostępniłam moje pierwsze prace w mediach społecznościowych, był to dla mnie bardzo ważny, a zarazem stresujący moment. Po tygodniu spotkałam w metrze przypadkowe osoby, które rozmawiały o Poczcie Balonowej – to tylko potwierdziło, że potęga internetu jest ogromna. Dzięki temu też zyskałam dużo wiary w powodzenie mojego pomysłu – wspomina Róża Lewicka.
Firma bez limitów
Poczta Balonowa jest przedsiębiorstwem korzystającym z usług T-Mobile. Właśnie dlatego Róża zdecydowała się wziąć udział w najnowszej kampanii operatora „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, która podkreśla rolę przejrzystych zasad oraz nielimitowanego internetu i rozmów w codziennym prowadzeniu biznesu. Obok Róży w spocie reklamowym pojawiają się też inni przedsiębiorcy będący klientami operatora, np. Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-SANBUD czy Igor Konefał z Hangaru 646. Reklama promuje ofertę T-Mobile dla biznesu, w ramach której otrzymamy rozmowy, SMS-y i MMS-y bez ograniczeń oraz nielimitowany, stabilny internet LTE do biura i na wybrane urządzenia mobilne, czyli narzędzia stanowiące realne wsparcie w pracy na co dzień.
Choć od początków działalności Poczty Balonowej minął zaledwie rok, Róża już myśli o wprowadzeniu wysyłki swoich paczek do wszystkich krajów europejskich. Przedsiębiorstwo rozpoczęło także współpracę z podmiotami z innych branż, m.in. modowej, dzięki czemu klienci mogą zamówić kompleksową usługę premium. Poczta Balonowa nie zwalnia tempa i pokazuje, że limity nie obowiązują na żadnym obszarze.