Sieć Multikino prowadzi działania promujące fotele VIP od maja 2017 r. W kolejnej, piątej już odsłonie kampanii Piotr Żyła, będący jej twarzą, występuje jako gwiezdny wojownik. Poprzednio wcielał się w superbohatera, widza, człowieka-pająka oraz pirata.
Celem kampanii jest zachęcenie widzów do korzystania z oferty Multikina i zakupu specjalnych biletów, uprawniających do oglądania seansów na fotelach VIP. Wyjątkowość foteli, dostępnych we wszystkich kinach sieci Multikino, polega na zagwarantowaniu kinomanom najwyższego komfortu podczas oglądania filmów. Znajdują się w wybranej części sali, umożliwiającej najlepszy odbiór obrazu. Są wykonane ze skóry oraz mają szersze podłokietniki z elementami drewna.
Kampania obejmuje wszystkie kina sieci Multikino. Prowadzona jest także na stronie internetowej sieci Multikino, oraz w social mediach Multikina oraz Piotra Żyły.