Newsello.pl

NA-KD wchodzi na polski rynek!

NA-KD w Polsce! Szwedzki sklep internetowy ogłasza utworzenie oddziału firmy w Polsce. Silny gracz e-commerce otwiera polskojęzyczną wersję strony i zapowiada rozszerzenie działań marketingowych...
NA-KD wchodzi na polski rynek!
NA-KD wchodzi na polski rynek!

NA-KD to globalna marka DTC (direct‐to‐consumer) skierowana do kobiet. Powstała w 2015 roku w Szwecji, a założycielem jest Jarno Vanhatapio odpowiadający za sukces Nelly.com (2003) i Zoozoo.com (2013). Na NA-KD oprócz marek własnych i kolekcji tworzonych z twórcami internetowymi, znajdziemy produkty takich gigantów jak Levi’s, Calvin Klein czy Tommy Hilfiger. Grupą docelową są Millenialsi i przedstawiciele Generacji Z. NA-KD odpowiada na ich wymagania, dostarczając stylowych i niedrogich ubrań, odpowiadających najnowszym i szybko zmieniającym się trendom, jak również towarzysząc im w mediach społecznościowych i publikując najwyższej jakości angażujące treści.

Polska spółka zajmie się głównie działaniami marketingowymi. Zespół prowadzony jest przez Dominika Dróżdża i Dianę Okular, którzy objęli posady Marketing Director CEE. Oboje posiadają bogate doświadczenie w pracy dla sektora e-commerce w Polsce: Dróżdż pracował dla Onetu i Answear’a, a Okular dla LPP, Answear’a i Allegro. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie, skąd rozwijany będzie cały obszar CEE obejmujący Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Ukrainę i Rumunię. Docelowo firma będzie zatrudniać kilkanaście osób.

Skupiając się na działalności w mediach społecznościowych, NA-KD jest jedną z najszybciej rozwijających się marek online. Już w dwa lata od założenia jest jedną z najczęściej cytowanych globalnych marek modowych na Instagramie. Oficjalny profil skupia obecnie 1,4 miliona użytkowników tworzących zaangażowaną społeczność uczestniczącą w budowanie marki online.

Model marketingowy NA-KD opiera się na współpracy z wpływowymi twórcami internetowymi z całego świata. Autorskie kolekcje we współpracy z NA-KD tworzyły znane blogerki, a w Polsce z marką współpracują m.in. Monika Miller, blogerki Lilianna Janowska, Weronika Zalazińska czy youtuberka Karolina Wójcik z kanału VIVA-A-VIVA.

Prace zaczęliśmy we wrześniu. Obecnie współpracujemy z ponad 660 twórcami internetowymi, a to dopiero początek. Chcemy docierać do osób, które idą własną ścieżką, nie boją się wyróżniać z tłumu i chcą być zawsze na czasie z najnowszymi trendami. Chcemy ich inspirować i towarzyszyć im w ich naturalnym środowisku, czyli mediach społecznościowych – mówi Dominik Dróżdż, Marketing Director CEE.

Zrozumienie potrzeb Millenialsów zapewniło NA-KD dynamiczny rozwój. W 2017 roku firma osiągnęła wskaźnik przychodów na poziomie blisko 75 milionów USD (600 000 SEK) i wzrost o 150% w stosunku do roku 2016. W styczniu 2018 firma otrzymała dofinansowanie rzędu 35 milionów dolarów na rozwój i ekspansję. Polska jest pierwszym zlokalizowanym rynkiem z lokalną stroną internetową. Celem jest rozszerzenie NA-KD o kolejne wersje językowe i stworzenie lokalnych oddziałów na kluczowych rynkach.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zegarek damski I.N.O.X. V od Victorinox [fot. materiały prasowe FIRST Public Relations]

Zegarek damski I.N.O.X. V od Victorinox

Moda
piątek, 01 czerwca 2018, 08:02
Łączące ciekawy, nowoczesny design oraz ekstremalną jakość i odporność, nowe zegarki znanej marki przyciągają najbardziej wymagające klientki, poszukujące elegancji i niezawodności w każdych warunkach.

Zobacz również