Newsello.pl

Kate Moss w kampanii Reserved AW 17/18

Kate Moss w kampanii Reserved na sezon jesień - zima 17/18. To pierwsza sesja brytyjskiej ikony modelingu dla polskiej marki.
KATE MOSS W KAMPANII RESERVED AW 17/18 / materiał prasowy
KATE MOSS W KAMPANII RESERVED AW 17/18 / materiał prasowy

Klienci Reserved wiedzą już, że twarzą najnowszej kampanii marki została Kate Moss. Zdjęcia z brytyjską supermodelką pojawiły się w sieci, na bilboardach w Polsce i na plakatach w Londynie, w którym Reserved 6 września otworzy swój pierwszy sklep. Jednak dopiero teraz zaprezentowano wszystkie 15 czarno-białych fotografii z Kate w roli głównej.

Kate Moss w londyńskim studiu stanęła przed obiektywem Daniela Jacksona. Fotograf, który na co dzień współpracuje z takimi tytułami jak: Love, i-D, brytyjski i niemiecki Vogue, WSJ czy Allure, uchwycił Moss w naturalnych dynamicznych pozach. Inspiracją do stworzenia klimatycznych fotografii były najsłynniejsze zdjęcia Moss z lat 90. autorstwa Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha. Na moodboardzie przygotowanym przed sesją nie zabrakło także obrazów z lat 70. - to właśnie klimat tamtych czasów Jackson przeniósł na kadry kampanii Reserved.

- Co włożyłabyś, gdybyś weszła do sklepu Reserved? Takie pytanie zadano Kate Moss przed sesją. Modelka wraz ze George'em Cortiną wybrała z kolekcji polskiej marki na jesień i zimę 2017/2018 ubrania w swoim ulubionym stylu. Na zdjęciach zobaczymy ją więc w: prostych czarnych bluzkach, minispódnicach, bieliźnianych sukienkach wykończonych koronką albo odszytych z aksamitu, lakierowanym płaszczu i ramonesce   oraz w czarnym ekologicznym  futrze. Prawdziwym "fashion statement" nadchodzącego sezonu jest skórzany płaszcz pokryty PVC w odcieniu bakłażana.

- Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate - podsumowała Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki.

Fotograf - Daniel Jackson
Stylista - George Cortina
Stylista - Karolina Gruszecka
Scenografia - Max Bellhouse
Włosy - Sam Mcknight
Makijaż - Lisa Butler
Dyrektor marketingu - Monika Kapłan
Dyrektor artystyczny - Adam Babinek
Koordynator projektu - Małgorzata Bruska
Produkcja - Warsaw Creatives

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Galerie zdjęć

Warto przeczytać

Zobacz również