Newsello.pl

Design by Śliwka Nałęczowska – poznaj wyniki konkursu!

Rozstrzygnięto pierwszy w historii marki Śliwka Nałęczowska konkurs dla pasjonatów mody i designu! Dowiedz się więcej o całej akcji i zobacz, jak prezentują się najlepsze prace!
Design by Śliwka Nałęczowska – poznaj wyniki konkursu! [fot. Kolterman Media Communications]
Design by Śliwka Nałęczowska – poznaj wyniki konkursu! [fot. Kolterman Media Communications]

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, skierowany do pasjonatów mody i designu, cieszył się sporą popularnością. Ocenionych zostało 660 prawidłowych zgłoszeń, a Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.

O konkursie

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, zorganizowany przez polską markę pralin z portfolio spółki Colian, trwał od 1 marca do 30 kwietnia br. Przez cały czas cieszył się ogromnym zainteresowaniem projektantów, grafików, pasjonatów mody, wzornictwa i designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Zadaniem uczestników było opracowanie spójnych graficznie projektów nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Spośród blisko tysiąca nadesłanych zgłoszeń, 661 projektów spełniało wszystkie kryteria formalne i zostało poddanych ocenie jury.

Jury i laureaci konkursu podczas ogłoszenia wyników konkursu. [fot. Kolterman Media Communications]

Nadesłane prace oceniały jury w składzie:

  • Lidia Kalita, projektantka mody i przewodnicząca;
  • Sonia Bohosiewicz, aktorka, piosenkarka i miłośniczka designu;
  • Paulina Sykut-Jeżyna, dziennikarka i pasjonatka dobrego stylu
  • Agnieszka Stopyra, ceniona ilustratorka i graficzka.

Przesłane projekty nie tylko bardzo mile zaskoczyły jury swoją ilością, ale też i jakością, spełniającą wymogi formalne konkursu i zachwycającą kreatywną interpretacją tematu oraz bardzo wysokim poziomem artystycznym i warsztatowym.

Laureaci

Laureatem nagrody głównej została Katarzyna Brągiel. Zwycięzca pierwszego miejsca otrzymał nagrody w wysokości 10 tys. złotych i zestaw pralin. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca odebrali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. złotych) oraz słodycze, a autorzy prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dziesiątej otrzymali zapasy Śliwki Nałęczowskiej.

Zwycięskie prace – (od lewej) miejsca I,II, III. [fot. Kolterman Media Communications]

Konkurs okazał się wielkim sukcesem naszej marki, która udowadnia tym samym, że potrafi odnaleźć się w świecie mody i designu oraz dostarczyć inspiracji. Najlepsze projekty zostaną wykorzystane do stworzenia kolekcji gadżetów Śliwki Nałęczowskiej, które będą wykorzystywane w planowanych aktywacjach i działaniach promocyjnych, zaplanowanych dla nowej odsłony Śliwki Nałęczowskiej – mówi Bożena Piotrowska, Marketing Project Manager w Colian.

Wręczeniu nagród towarzyszyła prezentacja nagrodzonych prac i nowej odsłony Śliwki Nałęczowskiej. Kultowe praliny od września będzie można nabyć w odświeżonych opakowaniach. Praliny będą dostępne w eleganckich prezentowych bombonierkach, gustownych kartonikach, poręcznych torebkach oraz na wagę.

Organizacja wydarzenia

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska otrzymał szerokie wsparcie medialne i PR-owe, w tym zasięgową kampanię internetową, targetowaną kampanię w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska.

Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja KORE. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications. Patronami medialnymi konkursu są: WP.pl, Polki.pl i Poradnik Domowy.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również