Zaprojektowana z myślą o kobietach biznesu, potrzebujących klasycznego wzornictwa we współczesnym, wielkomiejskim wydaniu, tętni życiem i radością. Niezmiennie pozostaje przy tym szykowna.
W kolekcji koszul można wyróżnić kilka linii stylistycznych. Pierwszą tworzą energetyczne, wielobarwne motywy graficzne, przywodzące na myśl twórczość XX-wiecznych awangardzistów: Malewicza, Caldera czy Mondriana. Koszule w grochy, kwadraty lub z motywami brył sześcianów są świetną propozycją dla kobiet, które lubią bawić się modą i chcą być zauważone.
Druga linia, spokojniejsza kolorystycznie, jest równie malarska, ale i romantyczna. Dominujące tu desenie mają korzenie w naturze. Pojawiają się rozmyte motywy kwiatowe, maźnięte pędzlem lamparcie cętki czy kolorowe kolibry. Linię tę szczególnie docenią kobiety, które w stroju biurowym mogą sobie pozwolić na odrobinę niepozbawionej nuty melancholii ekstrawagancji.
Trzecia linia koszul oparta jest natomiast o paletę deseni w szykownym zestawieniu granatu i bieli. Granatowe pasy w różnych rozmiarach nawiązują do klasycznej estetyki marynarskiej, będącej jednym z wiodących trendów sezonu.
Kolekcję zamyka wariacja na temat klasycznych grochów, prążków i pasków. Monochromatyczne, różnokolorowe grochy sprawdzą się w mniej oficjalnych stylizacjach. Klasyczne paski udekorowane kwiatkami, motylami lub odbiciem czerwonych ust, dodadzą zaś biznesowemu strojowi świeżości i kobiecej nonszalancji.
Zwieńczeniem wyjątkowo w tym sezonie wzorzystej oferty Wólczanki pozostają, jak zwykle, cenione za swój wyjątkowo elegancki charakter formalne koszule. Gładkie, białe lub błękitne, bądź w dyskretne pasy i kratki w pastelowych odcieniach żółtego, błękitu i różu, wniosą do najbardziej tradycyjnego uniformu powiew wiosennej lekkości. Różnorodność wariantów ich kołnierzyków, mankietów i krojów sprawi zaś, że dobranie koszuli do gustu, potrzeb i sylwetki będzie wyjątkowo łatwe.
Kolekcję uzupełniają swetry, w tym kardigany z luksusowej dzianiny – połączenia jedwabiu z kaszmirem oraz wybór bajecznie kolorowych, jedwabnych chust. Ozdobione motywami wiosennych motyli, łąki w maju czy egzotycznych, bujnych ogrodów, podkreślą zarówno urodę, jak i aurę, dodając stylizacji romantycznego sznytu pełnego barw.
Damską oraz męską kolekcję Wólczanki na sezon wiosna lato 2016 promować będzie intrygująca kampania z udziałem modelek - Oli Rogowskiej, Marty Piepiory i Justyny Stolarczyk oraz modeli Błażeja Kutyły i Jensa Langenfurtha.
Autorką zdjęć kampanii jest Iza Grzybowska. Za stylizację fryzur odpowiedzialni byli Łukasz Pycior i Adam Szaro. Makijaż wykonali Julita Jaskółka oraz Paweł Bik. Zdjęcia zakulisowe zrobił Łukasz Wajszczyk. Film promujący najnowszą kolekcję wykonał Aleksander Rutkowki.
BeautyVISION 2024: Spotkanie pasjonatów i profesjonalistów urody [FOTO]
W dniach 2-3 marca 2024. Poznań stał się światową stolicą kosmetyki, gromadząc entuzjastów urody, profesjonalistów oraz przedstawicieli branży kosmetycznej na najważniejszych targach beautyVISION.