Do 30 kwietnia trwa konkurs Design by Śliwka Nałęczowska adresowany do pasjonatów mody i designu. Opiekunem merytorycznym akcji i przewodniczącą jury została uznana projektantka mody – Lidia Kalita. Na laureatów czekają wysokie nagrody finansowe i zapasy pralin. Mecenasem konkursu jest Śliwka Nałęczowska, ceniona marka pralin z portfolio spółki Colian.
O wydarzeniu
Konkurs skierowany jest do projektantów, grafików, pasjonatów mody, wzornictwa i designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Celem konkursu jest wspieranie i promowanie twórców, którzy pragną rozwinąć talent, zdobyć doświadczenie, poszerzyć horyzonty czy wzbogacić swoje portfolio.
Zadaniem uczestników będzie opracowanie spójnych graficznie projektów inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Mają to być nadruki na
- kubek;
- płócienną torbę;
- apaszkę,
Zgłoszenia można nadsyłać do 30 kwietnia br. za pośrednictwem strony internetowej oficjalnej strony wydarzenia.
Jak wygrać?
Laureatów wyłoni jury pod przewodnictwem Lidii Kality, na podstawie oceny walorów artystycznych i użytkowych przesłanych prac. W wyborze zwycięzców będą brały udział m.in.: Agnieszka Stopyra, ceniona ilustratorka i graficzka; Sonia Bohosiewicz, aktorka, piosenkarka i miłośniczka designu; oraz Paulina Sykut-Jeżyna, dziennikarka i pasjonatka dobrego stylu. Szczegółowe zasady uczestnictwa w konkursie Design by Śliwka Nałęczowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem udziału w akcji.
Autorzy zwycięskich prac zostaną ogłoszeni w połowie czerwca br. Dla laureatów trzech pierwszych miejsc przewidziano nagrody finansowe (w wysokości, odpowiednio, 10 tys. zł za pierwsze miejsce, 7 tys. złotych za drugie miejsce i 5 tys. za trzecie) oraz praliny. Ponadto autorzy prac, które uplasują się na pozycjach od czwartej do dziesiątej, otrzymają zapasy Śliwki Nałęczowskiej.