YouTube to miejsce spotkań, które każdego dnia gromadzi miliony chwil pełne emocji. Ulubieni twórcy dla widzów są jak najlepsi kumple – nie tylko opowiadają o swoich doświadczeniach, ale też bawią, motywują i zarażają pasją. Relacje na YouTube są wyjątkowe także dlatego, że tutaj liczy się interakcja – każdy widz, każdy komentarz i opinia mają tu znaczenie.
Tymbark też codziennie wspiera tysiące swoich fanów, rozbawia ich do łez i inspiruje do działania. Dlatego właśnie postanowił spotkać się z nimi także na YouTube! Ale nie działa sam – stworzył Studio Tymbark, do którego zaprosił topowych vlogerów. Prowadzący kanał to SKKF, JDabrowsky i Banshee – w takim składzie nie znajdziecie ich w żadnym innym miejscu w sieci! To pierwszy w Polsce cotygodniowy program marki napojowej na własnym kanale YouTube.
Jakie będzie Studio Tymbark? Pełne pozytywnej energii! Czasami spotkamy YouTuberów na zielonej kanapie, a czasami będą oni wyjeżdżać, by kręcić filmy w plenerze. Team Tymbarku to troje vlogerów, ale na widzów czeka wiele niespodzianek, bo do Studia będą zapraszani także goście specjalni. Program będzie interaktywny i widzowie będą mieć na niego wpływ. W Studiu Tymbark dziać się będzie naprawdę dużo, więc najlepszy sposób by, być na bieżąco, to już teraz zasubskrybować kanał: www.youtube.com/channel/UCeBw1Tn_6AL6sMIP8qa1plQ.
W kampanii biorą udział partnerzy sieci TalentMedia.
Strategie komunikacji na YouTube: TalentMedia
Kreacja i produkcja kontentu: TalentMedia
Zakup i optymalizacja mediów: TalentMedia
Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=HTSBM29UaE4
Artur Rojek na Kortowiadzie 2024 - kolejna edycja Olsztyńskich Juwenaliów [WIDEO]
Za niecałe dwa miesiące odbędzie się 63. edycja Olsztyńskich Juwenaliów. Znamy już wiele szczegółów na temat wydarzenia, ale wśród najbardziej oczekiwanych informacji są te dotyczące koncertów na Scenie Głównej. Kto dziś dołączy do line-upu?