YouTube to miejsce spotkań, które każdego dnia gromadzi miliony chwil pełne emocji. Ulubieni twórcy dla widzów są jak najlepsi kumple – nie tylko opowiadają o swoich doświadczeniach, ale też bawią, motywują i zarażają pasją. Relacje na YouTube są wyjątkowe także dlatego, że tutaj liczy się interakcja – każdy widz, każdy komentarz i opinia mają tu znaczenie.
Tymbark też codziennie wspiera tysiące swoich fanów, rozbawia ich do łez i inspiruje do działania. Dlatego właśnie postanowił spotkać się z nimi także na YouTube! Ale nie działa sam – stworzył Studio Tymbark, do którego zaprosił topowych vlogerów. Prowadzący kanał to SKKF, JDabrowsky i Banshee – w takim składzie nie znajdziecie ich w żadnym innym miejscu w sieci! To pierwszy w Polsce cotygodniowy program marki napojowej na własnym kanale YouTube.
Jakie będzie Studio Tymbark? Pełne pozytywnej energii! Czasami spotkamy YouTuberów na zielonej kanapie, a czasami będą oni wyjeżdżać, by kręcić filmy w plenerze. Team Tymbarku to troje vlogerów, ale na widzów czeka wiele niespodzianek, bo do Studia będą zapraszani także goście specjalni. Program będzie interaktywny i widzowie będą mieć na niego wpływ. W Studiu Tymbark dziać się będzie naprawdę dużo, więc najlepszy sposób by, być na bieżąco, to już teraz zasubskrybować kanał: www.youtube.com/channel/UCeBw1Tn_6AL6sMIP8qa1plQ.
W kampanii biorą udział partnerzy sieci TalentMedia.
Strategie komunikacji na YouTube: TalentMedia
Kreacja i produkcja kontentu: TalentMedia
Zakup i optymalizacja mediów: TalentMedia
Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=HTSBM29UaE4
Wrocławski Festiwal Gier i Zajawek 2025 – atrakcje dla fanów gier i rozrywki
Zbliża się czwarta edycja Wrocławskiego Festiwalu Gier i Zajawek – wydarzenia, które na stałe wpisało się w kalendarz miłośników gier z całej Polski.