Polska premiera telewizyjna serialu odbędzie się kilkanaście godzin po premierze w USA – w sobotę 4 czerwca o godz. 22:00. Tylko na kanale FOX.
Na najnowsze dzieło Roberta Kirkmana czekają nie tylko miłośnicy jego megahitu „The Walking Dead”, ale również fani filmów grozy oraz komiksów. Serial zbiera znakomite recenzje, które budują wokół niego atmosferę ogromnego oczekiwania. Zarówno producenci, jak i krytycy, przewidują wielki sukces produkcji, dlatego jeszcze przed premierą telewizyjną podjęto decyzję o powstaniu drugiego sezonu. Pierwsza seria „Outcast: Opętanie” składa się z 10 odcinków.
Premierę serialu wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio FOX Networks Group (FOX, FOX Comedy, National Geographic Channel, Nat Geo Wild i Nat Geo People). Promocja obejmuje również reklamy prasowe i kampanię display na największych portalach i witrynach o tematyce filmowo–telewizyjnej oraz w serwisach społecznościowych. Działaniom promocyjnym towarzyszy także kampania prowadzona w najbardziej popularnych serwisach VOD i YouTube oraz kampania SEM.
Polscy fani twórczości Kirkmana już dwukrotnie mieli okazję poznać bohaterów „Outcast: Opętanie”: 20 maja FOX jako pierwszy kanał telewizyjny w historii zorganizował pokaz na Facebooku. Widzowie z 61 krajów Afryki i Europy, w tym z Polski, Wielkiej Brytanii, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Szwecji i Turcji, zobaczyli pierwszy odcinek serialu w transmisji za pomocą funkcji Facebook Live. Drugie spotkanie z demonami i egzorcystami odbyło się, podczas Komiksowej Warszawy – jednego z największych festiwali komiksu w Europie – odbywającego się w ramach Warszawskich Targów Książki. W czasie targów FOX zaprezentował pierwszy odcinek fanom odwiedzającym festiwal, a także przygotował wyjątkową atrakcję: możliwość wykonania w technologii green box, niezwykłego zdjęcia. Każdy kto odważył się wcielić się w „opętanego” oraz wykonać fotografię z własnym wizerunkiem, otrzymał dostęp do jej cyfrowego zapisu i mógł pochwalić się nią w mediach społecznościowych.
Pierwszy odcinek „Outcast: Opętanie” udostępniony został również od 20 maja br w serwisach VOD: Cyfrowego Polsatu, nc+, UPC, Vectry, Toya, także w aplikacji FOX Play. Operatorzy oraz kanał FOX dla abonentów przygotowali także konkursy i działania promocyjne związane ze zbliżającą się premierą serialu.
Ponadto kanał przygotował akcję ambientową zlokalizowaną w przejściu podziemnym pod Rondem Dmowskiego w Warszawie. Poruszający się tym przejściem przechodnie, mogą poczuć atmosferę opętania. Na murze w podziemiach powstało ogromne monidło, przedstawiające dom, w którym mieszka główny bohater serialu „Outcast: Opętanie”. Na tym tle każdy może zrobić sobie niezwykłe zdjęcie - koniecznie przy użyciu lampy błyskowej - aby zobaczyć zaskakujący efekt, jakim są pojawiające się ukryte znaki i treści. Dodatkowo, tuż przed premierą serialu 3 i 4 czerwca, w tym przejściu będzie można także wziąć udział w mini sesji na green boxie i wcielić się w „opętanego demonami”. Akcja ambientowa jest wspierana geolokalizowanymi reklamami mobile.
Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Netwroks Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, zaś za działania ambientowe Posterscope. Działania PR wspiera agencja Grayling Polska.
Wrocławski Festiwal Gier i Zajawek 2025 – atrakcje dla fanów gier i rozrywki
Zbliża się czwarta edycja Wrocławskiego Festiwalu Gier i Zajawek – wydarzenia, które na stałe wpisało się w kalendarz miłośników gier z całej Polski.